Popularne sporty
Wszystkie sporty
Pokaż wszystko

Cristiano Rolando zainwestował w klinikę przeszczepu włosów w Madrycie

Emil Riisberg

19/03/2019, 06:51 GMT+1

Nie samą piłką Cristiano Ronaldo żyje. Napastnik Juventusu wrócił na chwilę do Madrytu, by w stolicy Hiszpanii otworzyć klinikę transplantacji włosów, której jest współwłaścicielem.

Foto: Eurosport

Na wydarzeniu piłkarz pojawił się ze swoją partnerką Georginią Rodriguez.
Jak podaje madrycki dziennik sportowy "Marca", otwarcie w stolicy kliniki należącej do grupy Insparya jest początkiem planowanej międzynarodowej ekspansji, która przewidywana jest w nadchodzących latach. Dotąd marka mogła pochwalić się dziesięcioma placówkami w Portugalii, w których przeprowadzono około 35 tys. przeszczepów. Jak dodaje "Marca", jeden zabieg trwa około sześciu godzin, a jego koszt waha się między czterema a siedmioma tysiącami euro.
- Łysienie jest poważnym problemem zarówno w Europie, jak i na całym świecie. Chcemy pomóc ludziom podnieść samoocenę i sprawić, by nie wstydzili się do nas przychodzić - stwierdził portugalski piłkarz, który jest właścicielem 50 procent akcji madryckiej placówki. - Sam jestem tego doskonałym i kiedy zadzwonił dyrektor generalny grupy Paolo Ramos, od razu zdałem sobie sprawę, że to wyjątkowy projekt - dodał.

Madryt wciąż ważny

Lokalizacja najnowszej inwestycji napastnika Juventusu nie jest przypadkowa. Ronaldo, grając dla Realu, spędził w Madrycie dziewięć lat. - To miasto dało mi wiele, również w życiu prywatnym. Tutaj urodziły się moje dzieci, a z Realem wygrałem wiele pucharów. Wiem, że ten projekt będzie sukcesem i pomożemy również hiszpańskiej gospodarce - dodał.
33-letni Ronaldo minionego lata zamienił Real na Juventus. W minionym tygodniu dzięki jego hat-trickowi turyńczycy wyeliminowali Atletico w 1/8 finału Ligi Mistrzów.

Hotele, bielizna...

Jego majątek szacowany jest na ponad 300 mln euro.
Już ładnych parę lat temu jego prawnicy zastrzegli markę "CR7" (od pierwszych liter imienia i nazwiska zawodnika oraz numeru, z jakim występuje). Pod takim szyldem rozwija długą listę swoich pozapiłkarskich biznesów. Znajdują się na niej: butik z modną odzieżą, hotele, linia z męską bielizną.
Autor: pqv/twis / Źródło: eurosport.pl, marca.com
Powiązane tematy
Udostępnij
Reklama
Reklama