Popularne sporty
Wszystkie sporty
Pokaż wszystko

"Financial Times" partnerem teamu Williams. Nowe logo na bolidzie Kubicy

Emil Riisberg

25/04/2019, 12:31 GMT+2

Williams ręka w rękę z "Financial Times". W czwartek zespół Roberta Kubicy i redakcja prestiżowego dziennika ogłosiły rozpoczęcie wieloletniej współpracy.

Foto: Eurosport

Moment ma być symboliczny. Przed dwoma tygodniami w Szanghaju odbył się wyścig numer 1000 w historii Formuły 1, tymczasem "Financial Times" niedawno pochwalił się milionem płatnych subskrypcji. Pod względem sprzedanych prenumerat dziennik znajduje się na trzecim miejscu na świecie.
Williams, biorąc pod uwagę klasyfikację generalną mistrzostw świata F1, plasuje się na szarym końcu, ale liczy na to, że nowe partnerstwo otworzy mu nowe możliwości.

Dwie ikoniczne marki

"Dzięki temu wzrośnie globalna ekspozycja obu podmiotów, zasięg i możliwości marketingowe, co umożliwi komercyjnym partnerom zespołu dostęp do wspólnych umów i form reklamowych" - poinformował Williams w komunikacie.
- To ekscytujące partnerstwo dwóch ikonicznych brytyjskich marek - zaciera ręce dyrektor marketingu w "Financial Times" David Buttle. - Innowacyjna forma tej umowy zarówno wzmocni markę "Financial Times", jak i pozwoli obu stronom na dostęp do wspólnych zasobów i możliwości - dodaje.
Logo dziennika znajdzie się na do tej pory niezagospodarowanej, bocznej części tylnego skrzydła FW42 i będzie tam promowane do końca sezonu 2019. Tę część samochodów Roberta Kubicy i George'a Russella zdobią już znaki firmowe ROKiT (od przodu) i ORLEN (od tyłu).
Pierwszy namacalny dowód na rozpoczęcie współpracy Williamsa z "Financial Times" nadejdzie w piątek, kiedy w Baku, już w samochodach oklejonych logo nowego partnera, Kubica i Russell rozpoczną treningi przed Grand Prix Azerbejdżanu.
Autor: łup / Źródło: eurosport.pl
Powiązane tematy
Udostępnij
Reklama
Reklama